Hyppää sisältöön

Eteneminen

Aikataulussa
  • Ei aloitettu

  • Suunnittelu

  • Toteutus

  • Valmis

Kuvaus

Asiointi digitaalisissa kanavissa edellyttää helppokäyttöisten digitaalisten asiointikanavien kehittämistä ja niiden kytkemistä sujuvaksi osaksi asiakkaan palvelupolkua. Päällekkäiset tietojärjestelmäratkaisut eri palveluissa tuottavat tarpeettomia kustannuksia ja epäyhtenäistä asiakaskokemusta.

Virallinen kuvaus

Mahdollistetaan asiointi digitaalisessa kanavassa 50 prosentissa kaupungin palveluja. Digitaalisia asiakaspalveluja lisätään tavoitteena asiakaspalvelun parantamisen ja tuottavuuden lisäksi myös materiaaliset säästöt, energiansäästö, matkustustarpeen vähentäminen ja tilan käytön tehostaminen.
(Hiilineutraali Tampere 2030 -tiekartan mukaisesti)
  • Kustannukset 2023-2030

    1–10 milj. €

Yhteenveto ja yhteystiedot

Aikajänne

Toteutetaan aikavälillä 2021 - 2025

Hillintä ja sopeutuminen

Toimenpidekokonaisuus

Tietoja päivitetty 10.01.2024