Mahdollistetaan asiointi digitaalisessa kanavassa 50 prosentissa kaupungin palveluja. Digitaalisia asiakaspalveluja lisätään tavoitteena asiakaspalvelun parantamisen ja tuottavuuden lisäksi myös materiaaliset säästöt, energiansäästö, matkustustarpeen vähentäminen ja tilan käytön tehostaminen.
(Hiilineutraali Tampere 2030-tiekartan mukaisesti)5.2.20Digitaaliset asiakaspalvelut
Eteneminen
Aikataulussa
- Ei aloitettu
- Suunnittelu
- Toteutus
- Valmis
Virallinen kuvaus
Yhteenveto ja yhteystiedot
Aikajänne
Toteutetaan aikavälillä 2021 - 2029
Toimenpidekokonaisuus
Hillintä, sopeutuminen ja kiertotalous
Kustannusarvioiden suuruusluokat aikavälillä 2024-2030
1–10 milj. €
Tietoja päivitetty 16.12.2024